כמה עולה קורס אוטומציה?

כמה עולה קורס אוטומציה

שואלים את עצמכם כמה עולה קורס אוטומציה? אז ככה, טווח המחירים רחב ונע בין 5,000-9,000 ש"ח אולם לא כל הקורסים מציעים את אותו ערך ומעניין שקורס אוטומציה יקר יותר אינו בהכרח איכותי יותר. השוואת מחירים צריכה להיות חכמה ולהתמקד במחיר אבל לא פחות, בערך אותו קורס אוטומציה נותן לכם. כאן בהמשך: הכל על מחיר קורסי אוטומציה ואיך לדעת שאתם מקבלים תמורה מלאה לכסף שלכם.

 

בואו נשאל אחרת: כמה עולה קורס אוטומציה אפקטיבי?

אם היינו שואלים אתכם 'כמה עולה דירה'?, בהנחה שאתם אנשים אינטליגנטיים הייתם מחזירים לנו בשאלה: 'איזו דירה?' כלומר, האם אנו מעוניינים בדירה בסביון או בערד, מה גודל הדירה, מה מפרט הדירה הרצוי, דירה ראשונה או יד שנייה וכן הלאה. 

גם כאן, כאשר שואלים אותנו כמה עולה קורס אוטומציה עסקית, אנחנו שואלים בחזרה: 'איזה קורס אוטומציה?'. האם אתם רוצים קורס אוטומציה פרונטלי או קורס בדיגיטל שאפשר ללמוד מכל מקום ובכל שעה במחיר טוב יותר? האם אתם מעוניינים בקורס מקיף או בטעימה כדי להכיר את עולם האוטומציה מקרוב? קורס מעמיק או קורס ב'חפיף'? קורס של מומחים מהשטח או קורס תיאורטי? כדי להבין מהו הקורס אותו אתם צריכים עלים להגדיר את הצרכים שלכם ומשם, להגיע לנושא העלות של קורס כזה. 

בגדול, טווח המחירים של קורסי אוטומציה עסקית ( no code ) נע באזור ה-5,000-9,000 ש"ח. מכללת ארכיטק – המכללה הדיגיטלית המובילה בשוק האוטומציה העסקית, חותכת את המחירים ומציעה לימודים מקצועיים בפורמט מקיף ובמחיר נמוך משמעותית מקורסים מתחרים – שווה לבדוק… אבל קודם כל חשוב שתגדירו מהי המטרה שלכם בקורס של לימודי אוטומציה.

שאלו את עצמכם: מה המטרה שלכם בלימודי אוטומציה?

להלן מטרות שונות בלימוד תחום האוטומציות:

  • לקבל מושגים בתחום האוטומציה
  • לעשות קריירה בתחום האוטומציה העסקית
  • לשפר המרות בקמפיינים שיווקיים באמצעות אוטומציה עסקית
  • ליהנות מהכנסה נוספת כהשלמה לקריירה בהייטק
  • להשיג בידול בתחום של בניית אתרים ושיווק בדיגיטל
  • ללמוד מקצוע חדש בתחום רווחי ומבוקש מאוד
  • ללמוד תוך כדי עבודה בעולם הדיגיטל – קורס אפקטיבי בתחום משיק

לפי המטרות שלכם תוכלו לבחור בסוג הקורס הנכון לכם הן מבחינת היקף התכנים, רמת התוכן ורמת המקצועיות של הקורס וכן בהיבט הטכני, כגון: למידה במכללה דיגיטלית שתחסוך זמן וכסף ותסייע לכם לתרגל בצורה פרקטית את החומר הנלמד.

 

מה חשוב לכם בקורס אוטומציה?

האם חשוב לכם לקבל תמיכה טכנית צמודה לאורך הקורס? למידת תחום האוטומציה כרוכה בהתנסות פרקטית לאורך כל הקורס. שכיח מאוד להיתקל בבעיות שונות שכדי לפתור אותן נדרש סיוע של איש מקצוע בתחום. במידה ואתם מעוניינים להירשם לקורס דיגיטלי, וודאו שאתם מקבלים תמיכה צמודה במהלך הקורס ולאחריו, כדי שבכל בעיה בה תיתקלו תוכלו לקבל עזרה מיידית.

בנוסף, אם אתם רוצים באמת להתמקצע באוטומציה בכלל ובאוטומציה עסקית בפרט, חשוב שתבחנו היטב את הזהות של מרצה הקורס. ככל שהוא בעל ניסיון רב יותר בתחום ומגיע מתוך השטח, כך התוכן אותו יעביר יהיה רלוונטי ויכשיר אתכם לעבודה מעשית בתחום. תחום האוטומציות הוא רחב, אתם צריכים מיישם אוטומציות מומחה שמכיר את השוק היטב ויכול לתת לכם את הטיפים השווים שהופכים אתכם ממיישמי אוטומציה בינוניים לאוטוריטות בתחום.

שימו לב כי השקעה בקורס כזה שהופך אתכם למומחים היא השקעה שתוכיח את עצמה בטווח הארוך ותספק לכם יכולות שתכנסה לכם הרבה כסף כך שכבר בפרויקט הראשון, תוכלו לכסות את מחיר הקורס ולאחר מכן – השמים הם הגבול.

 

3 פרמטרים שחשוב לבדוק כדי לדעת מה הערך אותו תקבלו בקורס תמורת הכסף שלכם

1. מי מנחה את הקורס?

וודאו שמנחה הקורס הוא מומחה אוטומציה מוכר, שהוא מגיע מתוך השטח ושיש לכם כימיה איתו. 

 

2. מה תדעו לעשות ביום שאחרי?

בדקו מהן היכולות אתן יוצא לעולם האמיתי בוגר קורס אוטומציה ומה תוכלו לעשות עם הכישורים שתרכשו. 

 

3. האם הקורס מקושר לעולם התוכן שלכם?

בדקו האם הקורס ישלב הדגמות ופרקטיקות מעולם התוכן המקצועי שלכם, כך תוכלו להפיק מהקורס כלים משמעותיים שיעזרו לכם למנף ולשפר את העסק ו/או את היכולות המקצועיות שלכם. לדוגמה בקורסים של ארכיטק אנחנו סובבים את עולמות התוכן של שיווק, מכירות, שירות לקוחות ואדמיניסטרציה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. 

 

4. האם תקבלו ליווי ותמיכה עד להצלחה?

בדקו האם במהלך הקורס ישנו מערך תמיכה לסטודנט הכולל תמיכה טכנית, מענה לשאלות וייעוץ. ובנוסף, האם קיימת מעטפת תמיכה גם לאחר הקורס כגון פורום של בוגרים, השתלמויות ועדכונים על חדשות בעולם האוטומציה וכולי.

 

קודם מגלגלים אוטומציה על הלשון ורק לאחר מכן רוכשים קורס במחיר מלא

מכללת ארכיטק מאמינה לפני רכישת קורס אוטומציה מומלץ מאוד לטעום, להתנסות ולהכיר את עולם האוטומציה מקרוב. המכללה מציעה את הקורס "מנתונים למזומנים" – קורס חינמי שמעניק אפשרות להיכרות מעמיקה עם העולם הזה, כולל למידת מושגים, התנסות פרקטית בשימוש במערכות אוטומציה, והבנה מהו המקצוע הזה שנעשה מבוקש מיום ליום
בקרב בעלי עסקים, חברות וארגונים. 

אהבתם? התחברתם לעידן נבט מרצה הקורס ומנכ"ל ארכיטק? יאללה, עכשיו אתם יכולים לרכוש את הקורס המלא: "הטייס האוטומטי" וללמוד את המקצוע כמו שצריך מבראשית. גם כאן אתם לא מתחייבים על כלום. במידה והתחלתם את הקורס וראיתם שזה לא בשבילכם, אתם מוזמנים לפנות תוך 7 ימים ממועד רכישת הקורס, לבטל את העסקה ולקבל את כל הכסף חזרה.

 

מכללת ארכיטק – המכללה הדיגיטלית המובילה בישראל ללימודי אוטומציה במחיר משתלם

לימודי אוטומציה במכללת ארכיטק מכשירים טייסים אוטומטיים לקריירה רווחית בתחום האוטומציה. המכללה שמה דגש על למידה אפקטיבית ועבודה עם כל סוגי מערכות האוטומציה כדי להקנות לסטודנטים ארגז כלים מושלם לעבודה מקצועית ביום שאחרי הקורס. המכללה גם מעניקה לכל סטודנט רשת תמיכה מקיפה במהלך הקורס ובסיומו וכל זה במחיר ששובר את מחירון השוק.
קדימה, צרו קשר עכשיו עם נציג המכללה לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

 

שאלות ותשובות בנושא כמה עולה קורס אוטומציה?

המחירים בשוק נעים בין 5,000ש"ח ל-9,000 ש"ח. מכללת ארכיטק מציעה מחיר נמוך בצורה משמעותית עבור הקורס המקיף והאיכותי ביותר הקיים בשוק. נסו אותנו.

לרוב, קורס אוטומציה דיגיטלי יהיה זול יותר מקורס אוטומציה פרונטלי בהתאם לעובדה שמכללה דיגיטלית חוסכת עלויות של כיתת לימוד ויכולה לשווק את הקורס ליותר תלמידים. מומלץ לנצל את היתרון של לימודים מרחוק הן מבחינת המחיר והן מבחינת היכולת שלכם לתרגל לאורך הקורס בקלות, להריץ קדימה ואחורה כדי לחזור על מושגים שפחות הבנתם וכמובן, ללמוד מכל מקום ובכל שעה.

מכללת ארכיטק מציעה קורס אוטומציה ללא עלות שמתאים לחבר'ה המעוינים לבדוק לעומק אם תחום האוטומציות מתאים להם. מומחי המכללה ממליצים לא להתחיל עם הקורס המלא אלא לקנות את הקורס החינמי, להתנסות ורק אחרי שהחלטתם שאתם מעוניינים לעשות קריירה בתחום, לקנות את הקורס המלא בתשלום.

כמה עולה קורס אוטומציה?
כמה עולה קורס אוטומציה?
הפיצו לחברים
קורס אוטומציה מלא
השאירו פרטים ונחזור אליכם