בשיעור האחרון ביצענו הכרות עם מערכת מאנדיי וורק מנג'מנט ( אחד המערכות האהובות עלינו ) .
מאנדיי וורק מנג'מנט היא מערכת לניהול פרויקטים ומשימות אשר מספקת ממשק משתמש אינטואיטיבי ונוח. המערכת מאפשרת תכנון ומעקב אחרי פרויקטים, משימות ותקשורת בין צוותים בארגון. עם מאנדיי תוכלו לנהל ולתאם משימות בצורה חכמה, לעקוב אחרי התקדמות וליצור דוחות מותאמים אישית ובצורה ויזואלית ( דשבורדים ). בנוסף מאנדיי היא מערכת גמישה מאוד ואפשר להתאים אותה לעוד המון צרכים - גם אם לא מדובר בצרכים שהם היעוד שלה - לדוגמה: CRM או Lead Management.
המבנה ההיררכי של מאנדיי וורק מנג'מנט:
המבנה ההיררכי של מאנדיי מתחיל בקבוצות עבודה (Workspaces) הכוללות פרויקטים (Projects). כל פרויקט מורכב מלוחות (Boards) המכילים רשומות (Items). כל רשומה מורכבת משדות (Columns) מסוגים שונים כמו טקסט, תאריכים, מספרים ועוד.
Workspaces:
קבוצות עבודה המארגנות פרויקטים.
Projects:
פרויקטים הכוללים לוחות.
Boards:
לוחות ניהול “בורדים”
Items:
רשומות בטבלאות המכילות את המידע בפועל.
Columns:
שדות עם נתונים שונים
ניפגש בפרק הבא, בו נסקור את היתרונות והחסרונות של מערכת מאנדיי וורק מנג'מנט