מושגים שאתם חייבים להכיר ב- פייפדרייב:
ריכזנו לכם, את המושגים המרכזיים ביותר במערכת שדיברנו עליהם בשיעור.
- PipeLine
מושג בעולם העסקים המתאר התקדמות של תהליך הכולל מספר שלבים (כמו בצינור) כאשר ככל שהתהליך קרוב יותר להגיע למטרה הסופית שלו כך הוא מתקדם בפייפליין. בעולם המכירות, התהליך הוא בעצם תהליך המכירה. ככל שהליד יהיה יותר קרוב לסגירת העסקה, כך הוא יהיה גבוה יותר בפייפליין.
- Deal
בשונה מליד, בפייפדרייב הדיל הוא בעצם “מועמד” לעסקה. כאשר ליד מגיע למצב מסויים בפייפליין (אותו אנחנו נגדיר לפי תהליך המכירה) אז אותו הליד יעבור לסטטוס של מועמד ולעמודת הדילים שם אנחנו נגדיר את השלבים המתקדמים יותר לתהליך המכירה (פגישה, שליחת הצעת מחיר וכו’)
- Insights
בלשונית התובנות אנחנו נוכל לראות את כל התובנות העסקיות בנוגע לתהליכי המכירה שמתועדים בפייפדרייב (בהתאם לנתונים שאנחנו מזינים) בצורת דאשבורדים , רוב הדוחות יהיו מובנים מראש ובצורה מאוד קלה להפקה וניהול.
-Activities
יומן הפעילויות שלנו . משיחת טלפון , פגישה, שליחת מייל ואפילו ארוחת צהריים עם לקוח. כל פעילות כזו או אחרת הקשורה לניהול הזמן שלנו ובדגש על ניהול נכון של קשרי הלקוחות מופיע ביומן הפעילויות - מה שמאפשר לנו להיות עם יד על הדופק תמיד ולא לפספס פגישות , שיחות ולהיות במעקב תמידי עם הלקוחות / לידים שלנו.