איך לבחור מערכת CRM בצורה נכונה?
אחרי שבשיעורים הקודמים הכרנו את המושג CRM ו- ERP והבאנו מה אומר כל מושג ומה היתרונות של כל סוג מערכת, בשיעור הזה התמקדנו באיך לבחור מערכת CRM בצורה נכונה, בעצם מה הפרמטרים שנבחן בעת בחירת CRM עבור לקוח חדש שלנו, שרכש מאיתנו שירות של הטמעת CRM.
אוטומציות
-אוטומציות פנימיות (מה ניתן ומה לא ניתן לעשות במערכת).
-ממשק API גמיש ורחב.
נוחות:
-חווית משתמש נוחה (אינדיבידואלי).
-גמישות פונקציונאלית.
-גמישות וויזואלית.
תמחור:
-לא יקרה ( אינדיבידואלי).
-שיטת תמחור נוחה.
-מנוי שכולל את הכלים שאתם צריכים.
עכשיו נשמח לסכם לכם את זה במילים פשוטות, אנחנו נבחן שהמערכת מתאימה לנו מבחינה פונקציונאלית, זאת אומר שהמערכת מאפשרת לנו ליישם את האפיון שלנו והיא מציגה יכולות המתאימות לדרישות הלקוח והאפיון.
כמו כן, נבחן שהמערכת נוחה מבחינה ויזואלית עבור הלקוח - בחווית המשתמש / בהנגשה שלה WEB, תוכנה. אפליקציה או אולי גם וגם וגם. שימו לב - מערכת שמעלה אבק היא לא שימושית!
חשוב מאוד שללקוח יהיה נוח וכיף להשתמש בה, גם אם זה מכריח אתכם לבצע בחירה שהיא קצת פחות אידיאלית.
מבחינת התמחור, שימו לב שהתמחור מתאים ללקוח מבחינה תקציבית ומה שיטת התמחור של אותה המערכת, בדרך כלל התמחור יהיה לפי יוזרים / פונקציונאליות - לכן חשוב לבצע התייחסות לנושא המחירים ברמת האפיון ולשקף את המחירים ללקוח לפני ההטמעה - כמה שפחות הפתעות ללקוח, ככה זמן העבודה שלכם יתקצר.