שיעור 56: איך לבחור מערכת CRM בצורה נכונה?

 איך לבחור מערכת CRM בצורה נכונה?
אחרי שבשיעורים הקודמים הכרנו את המושג CRM ו- ERP והבאנו מה אומר כל מושג ומה היתרונות של כל סוג מערכת, בשיעור הזה התמקדנו באיך לבחור מערכת CRM בצורה נכונה, בעצם מה הפרמטרים שנבחן בעת בחירת CRM עבור לקוח חדש שלנו, שרכש מאיתנו שירות של הטמעת CRM.


אוטומציות
-אוטומציות פנימיות (מה ניתן ומה לא ניתן לעשות במערכת).
-ממשק API גמיש ורחב.

נוחות:
-חווית משתמש נוחה (אינדיבידואלי).
-גמישות פונקציונאלית.
-גמישות וויזואלית.

תמחור:
-לא יקרה ( אינדיבידואלי).
-שיטת תמחור נוחה.
-מנוי שכולל את הכלים שאתם צריכים.

עכשיו נשמח לסכם לכם את זה במילים פשוטות, אנחנו נבחן שהמערכת מתאימה לנו מבחינה פונקציונאלית, זאת אומר שהמערכת מאפשרת לנו ליישם את האפיון שלנו והיא מציגה יכולות המתאימות לדרישות הלקוח והאפיון.

כמו כן, נבחן שהמערכת נוחה מבחינה ויזואלית עבור הלקוח - בחווית המשתמש / בהנגשה שלה WEB, תוכנה. אפליקציה  או אולי גם וגם וגם. שימו לב - מערכת שמעלה אבק היא לא שימושית!
חשוב מאוד שללקוח יהיה נוח וכיף להשתמש בה, גם אם זה מכריח אתכם לבצע בחירה שהיא קצת פחות אידיאלית.

מבחינת התמחור, שימו לב שהתמחור מתאים ללקוח מבחינה תקציבית ומה שיטת התמחור של אותה המערכת, בדרך כלל התמחור יהיה לפי יוזרים / פונקציונאליות  - לכן חשוב לבצע התייחסות לנושא המחירים ברמת האפיון ולשקף את המחירים ללקוח לפני ההטמעה - כמה שפחות הפתעות ללקוח, ככה זמן העבודה שלכם יתקצר. 

המיומנות שלי
שלב 1 מתוך 2 75%

לאן לשלוח את הקורס
" דוחות אוטומטיים"?

מנהל.ת בחברה?

באמצעות לימודי אוטומציה עסקית, תוכלו לשפר את כל התהליכים בארגון שלכם, משיווק ומכירות ועד לשירות לקוחות וניהול פרויקטים. זה לא רק חוסך זמן יקר, אלא גם מפחית טעויות אנוש, מפחית תלות בעובדים ומגביר את היעילות.

תדמיינו שאתם שולטים בנתוני הארגון בצורה מיטבית, משתמשים בכלי מעקב אוטומציות מתקדמות ומערכות ניהול. כך תוכלו להוביל את הארגון שלכם להצלחה משמעותית יותר, עם תוצאות ברורות בסוף כל חודש.

הזמן שלך חשוב, והידע באוטומציה יעזור לך לנצל אותו בצורה מיטבית. אל תתפשרו על פחות.

בעלי עסקים?

נמאס לכם לדשדש? בא לכם לעבוד חכם ויעיל ותכלס להגדיל הכנסות?

אנחנו יודעים, אתם מאבדים יד ורגל בכל הנוגע לשיווק ומכירות בעסק שלכם. אתם מבזבזים זמן על משימות חזרתיות ועסוקים בכיבוי שרפות.  בארכיטק אתם תלמדו כיצד לשלוט בנתוני העסק על כל רבדיו, לשפר את השיווק, המכירות ושירות הלקוחות בלי מאמץ ותכלס להרוויח יותר בסוף החודש.

טייסים אוטומטיים – כבר הזכרנו?!

מחפשים מקצוע חדש?

רוצים לעסוק במקצוע מבוקש, ריווחי ומרתק בשוק צומח?

בארכיטק אנחנו מלמדים איך להפוך לאנשי אוטומציה מאפס גם ללא ידע מקדים. אז אם אתם מרגישים שאוטומציות זה תחום שמדבר אליכם ואתם רוצים להשקיע את החודשים הבאים כדי לפתח קריירה במקצוע של העתיד ובתחום סופר מבוקש – יש לנו על מה לדבר.

משווקים ואנשי דיגיטל?

אם אתם רעבים להמרות גבוהות ויודעים ש-DATA טובה היא שם המשחק- מקומכם איתנו.

אתם מקימים קמפיין מטורף, מביאים ים לידים אבל איכשהו לא ממש יודעים להצביע על מה עובד יותר ומה פחות . אחרי זה עוד מצפים מכם לעשות אופטימיזציה ולקבל החלטות… על סמך מה בעצם?!

בארכיטק תלמדו לבצע אינטגרציות יעילות בין מערכות, לאיסוף DATA אוטומטי, לחמם לידים, צ’אט בוטים, CRM, גוגל דאטה סטודיו, אוטומציות מייל, UTMS, מספרי מעקב, ניהול צוותים ואני יכול להמשיך עוד שעות ..

הגיע הזמן להשיג בידול משמעותי על פני המתחרים בשוק.

חיילים משוחררים?

אנחנו יודעים, השתחררתם לא מזמן אתם מתלבטים מה ללמוד, פחות קורץ לכם אונבריסטיה עכשיו כי אתם אנשים של תכלס. אבל לימודי שיווק דיגיטלי, תכנות או אולי עיצוב אחד מהם תפס לכם את העין. 

בא לכם להיות עם מקצוע תוך כמה חודשים, ללמוד מהבית, לעבוד מכל מקום בעולם ולהתפרנס בכבוד נכון? – לא נרבה במילים, את כל מה שתיארתי עכשיו תקבלו רק אם תעסקו באוטומציה עסקית.
תחום חדש ולא רווי במתחרים , צומח , מרתק ומאתגר עם פוטנציאל הכנסה אדיר! וגם יש לכם מלגה של 1,700 ש”ח אז אל תהיו פראיירים! 

בונה אתרים?

להשיג בידול בעולם בניית האתרים ב-2024 זו משימה שקל ליפול בה. עם ארכיטק אתם מציעים ללקוח שדרוג משמעותי של השירות: לא רק בנייה של אתר אלה מעטפת שלמה שכוללת הטמעת כלי מעקב, אוטומציות לייעול תהליכים והגדלת מכירות, מערכת ניהול שמתממשקת לאתר ועוד! הלקוחות שלכם יעופו על זה.

בשנת 2024 בניית אתרים או בניית אתרים+אוטומציה
 עושה את ההבדל בין בונה אתרים ‘ככה’ לבונה אתרים מבוקש.

יועצי ארכיטק
מחכים במיוחד לך
השאירו פרטים ויועץ אוטומציה יחזור אליכם בהקדם.