פיתוח בוט במסנג'ר ואינסטגרם DM
בפרק הזה הדגמנו איך לבנות צ'אטבוט ב-מסנג'ר בפייסבוק שהטריגר שלנו הוא "הודעה" המכילה את המילה "פרטים" ( כמובן שאפשר להגדיר מספר טריגרים ), מכאן הגדרנו תנאים לפיצול התהליך - לדוגמה זכר או נקבה על מנת שנוכל לספק פנייה אישית ללקוח שלנו.
המשכנו בבניית "כפתורים" שהם בעצם השלב הבא בתהליך שלנו. והגענו לפיצ'ר סופר מגניב שנקרא Randomizer שהוא בעצם פיצ'ר שעוזר לנו לפצל את הטרפיק בשלב הנוכחי ל-2 לפי אחוזים וככה אנחנו יכולים לבצע בדיקות A/B טסט על קופי, הנעה לפעולה, הצעת ערך ועוד.
רוצים ללמוד עוד על A/B test >> המאמר המלא מבית ארכיטק
טיפ זהב:
תנסו תמיד לספק פנייה כמה שיותר אישית בין אם מדובר בשם, קהל יעד, מוצר וכו' תנסו לגרום ללקוח להרגיש שבן אדם אמיתי מצ'וטט איתו ולא איזה בוט בשנקל (: (:
ועוד טיפ חשוב - השקיעו בקופי! תעזרו בקופירייטר או שתעשו לבד, אבל תשקיעו הרבה מחשבה בטקסטים, בסופו של יום מדובר במוצר שילווה את הלקוח שנים קדימה ומדובר במוצר שהלקחות או לקוחות פוטנציאליים פוגשים אותו יום יום - בוט יכול להיות מועיל או להיות מזיק - תלמידי ארכיטק מוציאים בוטים שמטיסים מכירות לשמיים ולא ההפך! (:
רעיון ששווה הרבה כסף לאוטומציה ב-DM!
תעלו סרטונים, שמניעים אנשים לפעולה ב-DM לדוגמה אם אתם מוכרים קורסים של שוק ההון אתם יכולים לעלות סרטון על כך שבעוד שבוע חברה X הולכת לשחרר דו"ח רבעוני ומי שרוצה לקבל את ניתוח וסקירה מה התרחיש שאתם צופים שיגיב את המילה דו"ח ב-DM.
ככה תייצרו מעורבות עם הקהל ותחזקו את החשבון שלכם ( אינטסגרם תראה שיש מעורבות ומשם היא תניח שהתוכן שלכם איכותי ומעניין והיא תחשוף את החשבון ליותר יוזרים בצורה אורגנית ), חיזרו על האוטומציה הזאת שוב ושוב בגוון סרטונים ותראו איך החשבון שלכם טס לשמיים.
להזכירכם אנחנו מגיעים מעולם השיווק, כולנו מקצועני קופי אם מישהו/י מרגישים שהם זקוקים לחידוד בנושא, אנחנו נשמח לסייע בקבוצה (: בהצלחה תותחים!