שיעור 43: קמפיינים לרשימות תפוצה איך עושים את זה נכון?

קמפיינים לרשימות תפוצה איך עושים את זה נכון?

אז אחרי שסקרנו את כל מערכת GREEN API ואת היכולות שלה, למדנו והדגמנו לא מעט אוטומציות בעזרת המערכת, עכשיו הגיע הזמן ללמוד איך להרים רשימות תפוצה, בעצם איך לדוור בוואטסאפ- בביטחון, במהירות וליצור קמפיינים שמייצרים כסף, את כל זה למדנו בשיעור האחרון.

ריכזנו לכם כאן סיכום, דגשים וטיפים מהשיעור. ברמה הטכנית "איך עושים?" אתם מוזמנים לצפות שוב בשיעור, הסברנו שם שלב אחר שלב בדיוק מה איך להרים קמפיין לרשימת דיוור בוואטסאפ.

כמה דגשים מהשיעור:
כאשר אנחנו מדוורים במערכת לא רשמית ( וגם באופן כללי ), אנחנו צריכים להיות זהירים מבחינת כמות ההודעות שאנחנו מפיצים וההפרש בין השליחות. אנחנו לא רוצים שוואטסאפ יזהו אותנו כ"ספאם". לכן, עלינו לבצע "חימום למספר שלנו" או לדוור דרך מספר ותיק, לדאוג שלא ידווחו עלינו כ"ספאם" ולהגדיר הפרשים בין כל שליחה של הודעה.

כמה טיפים לדיוור נכון בוואטסאפ:
- הקפידו לחמם את המספר - בעצם ליצור לו פעילות אורגנית ( לשלוח הודעות/ לקבל הודעות/ להריץ שיחות על אותו מספר )

- לא לשלוח הודעות בכמות גדולה בקמפיינים הראשונים שלכם ובעדיפות לשלוח קמפיינים
ל-"קהל חם" בהתחלה, שהסיכוי שיקיים אינטרקציה עם ההודעות שלנו גבוה.

- לדאוג להוסיף אופציה "להסרה" בהודעות ולא להפיץ את הרשימת דיוור שלנו בהודעות על מנת שמנע מכך שהם ידווחו עלינו כ"ספאם"

- הקפידו לשלוח קמפיינים בהדרגתיות ולהגדיר למערכת הפרש בין זמני שליחת ההודעות, אני בהתחלה ממליץ לבצע הפרש של בין 1-2 דק' בין הודעות להודעה ולהוריד בהדרגתיות עד בסוף להפרש של כמה שניות בין הודעה להודעה.

סיימנו את השיעור האחרון בפרק 11! בפרק הבא נסביר על וואטסאפ API רשמי בהצלחה!



 

המיומנות שלי
שלב 1 מתוך 2 75%

לאן לשלוח את הקורס
" דוחות אוטומטיים"?

מנהל.ת בחברה?

באמצעות לימודי אוטומציה עסקית, תוכלו לשפר את כל התהליכים בארגון שלכם, משיווק ומכירות ועד לשירות לקוחות וניהול פרויקטים. זה לא רק חוסך זמן יקר, אלא גם מפחית טעויות אנוש, מפחית תלות בעובדים ומגביר את היעילות.

תדמיינו שאתם שולטים בנתוני הארגון בצורה מיטבית, משתמשים בכלי מעקב אוטומציות מתקדמות ומערכות ניהול. כך תוכלו להוביל את הארגון שלכם להצלחה משמעותית יותר, עם תוצאות ברורות בסוף כל חודש.

הזמן שלך חשוב, והידע באוטומציה יעזור לך לנצל אותו בצורה מיטבית. אל תתפשרו על פחות.

בעלי עסקים?

נמאס לכם לדשדש? בא לכם לעבוד חכם ויעיל ותכלס להגדיל הכנסות?

אנחנו יודעים, אתם מאבדים יד ורגל בכל הנוגע לשיווק ומכירות בעסק שלכם. אתם מבזבזים זמן על משימות חזרתיות ועסוקים בכיבוי שרפות.  בארכיטק אתם תלמדו כיצד לשלוט בנתוני העסק על כל רבדיו, לשפר את השיווק, המכירות ושירות הלקוחות בלי מאמץ ותכלס להרוויח יותר בסוף החודש.

טייסים אוטומטיים – כבר הזכרנו?!

מחפשים מקצוע חדש?

רוצים לעסוק במקצוע מבוקש, ריווחי ומרתק בשוק צומח?

בארכיטק אנחנו מלמדים איך להפוך לאנשי אוטומציה מאפס גם ללא ידע מקדים. אז אם אתם מרגישים שאוטומציות זה תחום שמדבר אליכם ואתם רוצים להשקיע את החודשים הבאים כדי לפתח קריירה במקצוע של העתיד ובתחום סופר מבוקש – יש לנו על מה לדבר.

משווקים ואנשי דיגיטל?

אם אתם רעבים להמרות גבוהות ויודעים ש-DATA טובה היא שם המשחק- מקומכם איתנו.

אתם מקימים קמפיין מטורף, מביאים ים לידים אבל איכשהו לא ממש יודעים להצביע על מה עובד יותר ומה פחות . אחרי זה עוד מצפים מכם לעשות אופטימיזציה ולקבל החלטות… על סמך מה בעצם?!

בארכיטק תלמדו לבצע אינטגרציות יעילות בין מערכות, לאיסוף DATA אוטומטי, לחמם לידים, צ’אט בוטים, CRM, גוגל דאטה סטודיו, אוטומציות מייל, UTMS, מספרי מעקב, ניהול צוותים ואני יכול להמשיך עוד שעות ..

הגיע הזמן להשיג בידול משמעותי על פני המתחרים בשוק.

חיילים משוחררים?

אנחנו יודעים, השתחררתם לא מזמן אתם מתלבטים מה ללמוד, פחות קורץ לכם אונבריסטיה עכשיו כי אתם אנשים של תכלס. אבל לימודי שיווק דיגיטלי, תכנות או אולי עיצוב אחד מהם תפס לכם את העין. 

בא לכם להיות עם מקצוע תוך כמה חודשים, ללמוד מהבית, לעבוד מכל מקום בעולם ולהתפרנס בכבוד נכון? – לא נרבה במילים, את כל מה שתיארתי עכשיו תקבלו רק אם תעסקו באוטומציה עסקית.
תחום חדש ולא רווי במתחרים , צומח , מרתק ומאתגר עם פוטנציאל הכנסה אדיר! וגם יש לכם מלגה של 1,700 ש”ח אז אל תהיו פראיירים! 

בונה אתרים?

להשיג בידול בעולם בניית האתרים ב-2024 זו משימה שקל ליפול בה. עם ארכיטק אתם מציעים ללקוח שדרוג משמעותי של השירות: לא רק בנייה של אתר אלה מעטפת שלמה שכוללת הטמעת כלי מעקב, אוטומציות לייעול תהליכים והגדלת מכירות, מערכת ניהול שמתממשקת לאתר ועוד! הלקוחות שלכם יעופו על זה.

בשנת 2024 בניית אתרים או בניית אתרים+אוטומציה
 עושה את ההבדל בין בונה אתרים ‘ככה’ לבונה אתרים מבוקש.

יועצי ארכיטק
מחכים במיוחד לך
השאירו פרטים ויועץ אוטומציה יחזור אליכם בהקדם.