קמפיינים לרשימות תפוצה איך עושים את זה נכון?
אז אחרי שסקרנו את כל מערכת GREEN API ואת היכולות שלה, למדנו והדגמנו לא מעט אוטומציות בעזרת המערכת, עכשיו הגיע הזמן ללמוד איך להרים רשימות תפוצה, בעצם איך לדוור בוואטסאפ- בביטחון, במהירות וליצור קמפיינים שמייצרים כסף, את כל זה למדנו בשיעור האחרון.
ריכזנו לכם כאן סיכום, דגשים וטיפים מהשיעור. ברמה הטכנית "איך עושים?" אתם מוזמנים לצפות שוב בשיעור, הסברנו שם שלב אחר שלב בדיוק מה איך להרים קמפיין לרשימת דיוור בוואטסאפ.
כמה דגשים מהשיעור:
כאשר אנחנו מדוורים במערכת לא רשמית ( וגם באופן כללי ), אנחנו צריכים להיות זהירים מבחינת כמות ההודעות שאנחנו מפיצים וההפרש בין השליחות. אנחנו לא רוצים שוואטסאפ יזהו אותנו כ"ספאם". לכן, עלינו לבצע "חימום למספר שלנו" או לדוור דרך מספר ותיק, לדאוג שלא ידווחו עלינו כ"ספאם" ולהגדיר הפרשים בין כל שליחה של הודעה.
כמה טיפים לדיוור נכון בוואטסאפ:
- הקפידו לחמם את המספר - בעצם ליצור לו פעילות אורגנית ( לשלוח הודעות/ לקבל הודעות/ להריץ שיחות על אותו מספר )
- לא לשלוח הודעות בכמות גדולה בקמפיינים הראשונים שלכם ובעדיפות לשלוח קמפיינים
ל-"קהל חם" בהתחלה, שהסיכוי שיקיים אינטרקציה עם ההודעות שלנו גבוה.
- לדאוג להוסיף אופציה "להסרה" בהודעות ולא להפיץ את הרשימת דיוור שלנו בהודעות על מנת שמנע מכך שהם ידווחו עלינו כ"ספאם"
- הקפידו לשלוח קמפיינים בהדרגתיות ולהגדיר למערכת הפרש בין זמני שליחת ההודעות, אני בהתחלה ממליץ לבצע הפרש של בין 1-2 דק' בין הודעות להודעה ולהוריד בהדרגתיות עד בסוף להפרש של כמה שניות בין הודעה להודעה.
סיימנו את השיעור האחרון בפרק 11! בפרק הבא נסביר על וואטסאפ API רשמי בהצלחה!