שיעור 36: מבוא לצ'אטבוטים
צ'אטבוטים הם כלים אוטומטיים המאפשרים לעסקים לתקשר עם לקוחות בצורה אפקטיבית, מהירה וממוקדת, בכל ערוצי התקשורת הקיימים, כגון WhatsApp, Instagram, Facebook, Telegram, ו-Web. הם עובדים סביב השעון, מספקים מענה מיידי, ומסייעים בשירות לקוחות, חימום לידים, מכירות, ואף מתפקדים ככלי עזר אישי. היתרונות של צ'אטבוטים כוללים זמינות 24/7, שיפור המקצועיות, ותמיכה במתן שירות גבוה, מה שהופך אותם לכלי עסקי חיוני המוסיף ערך משמעותי לעסק.
ערוצי תקשורת:
-Telegram
-WEB
יתרונות:
-מענה מיידי
-זמינות 24/7
-מעיד על מקצועיות
-עובד נוסף בעסק
-תודעת שירות גבוהה
שימושים:
חימום ליד ( שליחת המלצות/ כתבות/ אתר/ סרטון/ תיק עבודות / קורס חינמי /שאילת שאלות ועד )
שירות לקוחות ( מענה על שאלות נפוצות / מידע על תקלות / מידע על סטטוס הזמנה ועוד )
כלי עזר אישי ( עדכון נתונים ב-CRM, קביעת פגישות, תזכורות ממערכת ניהול המשימות ועוד )
מכירות ( פולאפ אוטומטי / קביעת פגישות אוטומטית )
בפרק הזה אנחנו הולכים להתמקד בצ'אטבוטים במגוון מערכות ולמגוון תחומים בעסק שלנו / של הלקוחות. בנוסף אנחנו ניגע גם בחיבור ל-GPT בעצם לבינה מלאכותית וגם נלמד על וואטסאפ API רשמי של מטא ועוד הרבה דברים טובים, בהצלחה!