משיכת פרמטרים למערכת CRM בעזרת MAKE
בפרק זה למדנו כיצד למשוך פרמטרים למערכת CRM בעזרת MAKE ממערכת מסקיו. במהלך השיעור הראנו בצורה פרקטית את התהליך ואת השלבים הנדרשים לביצוע המשיכה ופירוק הפרמטרים ב-CRM.
דוגמה מה נוכל לעשות עם שימוש במספר וירטואלי ומשיכת פרמטרים לתוך CRM?
נוכל למשוך את הפרטים של כל מי שהתקשר אלינו מכל ערוצי הפרסום לתוך מערכת ה-CRM
או לכל database כזה או אחר, בתהליך המשיכה נפרק את הפרמטרים לשדות נפרדים בתוך המערכת לדוגמה: טלפון, פלטפורמה, שם קמפיין, מילת מפתח, מודעה וכו' ואז לבצע אנליזה מדויקת על הפרסום שלנו - מה מילת המפתח שהכי שווה להתמקד בה? מה הקמפיין הכי מוצלח? איזה מודעה יצרה הכי הרבה מכירות? מכאן, נלמד מהנתונים ונשפר את השיווק שלנו בהתאם. לדוגמה ננתב את התקציב מקפיין X לקמפיין Y שעובד יותר טוב או נעלה את הבידינג בקמפיין גוגל למילת מפתח X שמייצרת לנו המון מכירות וכו'.