שימוש ב-UTMs עם MAKE ו-UTM Builder
בשיעור זה למדנו כיצד לבנות UTMs בצורה נכונה ואיך למשוך את הנתונים הללו בצורה אפקטיבית.
התחלנו את השיעור בהסבר על השימוש ב-UTM Builder. הראנו כיצד לבנות UTM בצורה נכונה ואפקטיבית, תוך התמקדות בחמשת הפרמטרים המרכזיים: שם הקמפיין, מקור הטראפיק, סוג הקמפיין, מונח, ותוכן הקמפיין. הדגשנו כיצד כל אחד מהפרמטרים הללו תורם לניתוח מדויק של המסלול שעובר הגולש עד להמרה, וכיצד נוכל להשתמש בנתונים הללו כדי לשפר את תהליכי השיווק שלנו.
לאחר שלמדנו כיצד לבנות UTM, עברנו להראות כיצד ניתן למשוך את הנתונים הללו בצורה אוטומטית בעזרת מערכת MAKE ואפליקציית EyalToolbox. הסברנו כיצד האפליקציה מאפשרת לנו לפרק את ה-UTM לרכיביו השונים ולהטמיע אותם במערכות שונות בצורה קבועה ולא דינמית. הדגמנו כיצד לבצע את משיכת הנתונים בפועל, ולהטמיעם במערכות כמו Airtable כדי לשפר את המעקב והניהול של הקמפיינים.
בנוסף, הרחבנו על מצבים שבהם נרצה להגדיר UTM בצורה דינמית – למשל, כשאנחנו רוצים למשוך מילות מפתח באופן אוטומטי ולהטמיע אותן בתוך ה-UTM. בשלב זה, הדגמנו כיצד ניתן להטמיע UTM דינמי במערכת הפרסום של גוגל, כך שה-UTM יתעדכן אוטומטית בהתאם למילות המפתח שמופעלות בקמפיין.
לסיכום, בשיעור זה למדנו כיצד לבנות UTMs בצורה מקצועית ב-UTM Builder, ולאחר מכן כיצד להשתמש ב-MAKE ובאפליקציית EyalToolbox כדי לפרק ולהטמיע את הנתונים בצורה קבועה. בנוסף, הדגמנו כיצד ניתן להטמיע UTM בצורה דינמית במערכות פרסום. כדי להתחיל להשתמש ב-UTM Builder ולשפר את המעקב אחרי הקמפיינים שלכם, לחצו כאן.