שיעור 17: מניפולציות על נתונים ב-MAKE

 

 




 

בשיעור הזה קפצנו שלב! למדנו איך לבצע מניפולציות על נתונים בעזרת מערכת MAKE. אז בואו נסכם וניתן כמה דוגמאות לשימושים אפשריים. בעזרת מייק יש לנו את האפשרות לבצע מניפולציות על נתונים בין אם מדובר במספר, תאריך או טקסט. נוכל לפרק משפט או קישור לדוגמה: UTM למספר פרמטרים או לפרק תאריך ליום, חודש ושנה או אפילו לבצע פעולות חשבונאיות כמו חיבור, חיסור, כפל, חילוק, ממוצעים משוואות וכו’ על מספרים.

מספר דוגמאות בהם נשתמש במניפולציות על נתונים:

1.מדידה וניתוח קמפיינים ותנועה באמצעות פירוק קישור UTM לפרמטרים שונים:

כאשר יש לנו קישור UTM ואנחנו רוצים לחלץ ממנו מידע לצורך סידור המידע בטבלה או דשבורד מסוים ובעזרת המידע הזה להפיק תובנות לגבי מקורות התנועה, מאיפה הגיעו לי הרכישות או לדוגמה איזה מודעה עבדה הכי טוב. 

איזה מידע נוכל לחלץ מה-UTM:
שם הקמפיין / Campaign name -
שם הקמפיין ממנו מגיע הטרפיק – לדוגמה: קמפיין פסח סייל 50% הנחה
מקור הטראפיק / source -
מאיפה מגיע הטרפיק? גוגל, פייסבוק, טיקטוק, אתר ספציפי שפרסמתם בו…

סוג / medium  -
מאפשר לזהות בדרך כלל את סוג הקמפיין: CPC / CPA
או נגיד בפייסבוק קמפיין טראפיק/ לידים וכו'

מונח / term -
מאפשר לזהות את מילת מפתח ממנה הגיע ההמרה
Campaign Content-
מאפשר לזהות איזה מודעה הובילה לתנועה.
רוצים ללמוד עוד על UTM כנסו למאמר שלנו - מה זה UTM המאמר המלא!

2. חישוב ממוצע מכירות חודשי:

אם יש לנו נתוני מכירות יומיים ואנחנו רוצים לחשב את הממוצע החודשי
כדי להבין את הביצועים שלנו לאורך זמן.

3. חישוב הפרש בין שני תאריכים:

אם רוצים לדעת כמה זמן עבר בין הרשמת לקוח לשימוש הראשון שלו בשירות, נוכל לחשב את ההפרש בין שני תאריכים כדי להבין את זמן ההבשלה של הלקוח.


 




המיומנות שלי
שלב 1 מתוך 2 75%

לאן לשלוח את הקורס
" דוחות אוטומטיים"?

מנהל.ת בחברה?

באמצעות לימודי אוטומציה עסקית, תוכלו לשפר את כל התהליכים בארגון שלכם, משיווק ומכירות ועד לשירות לקוחות וניהול פרויקטים. זה לא רק חוסך זמן יקר, אלא גם מפחית טעויות אנוש, מפחית תלות בעובדים ומגביר את היעילות.

תדמיינו שאתם שולטים בנתוני הארגון בצורה מיטבית, משתמשים בכלי מעקב אוטומציות מתקדמות ומערכות ניהול. כך תוכלו להוביל את הארגון שלכם להצלחה משמעותית יותר, עם תוצאות ברורות בסוף כל חודש.

הזמן שלך חשוב, והידע באוטומציה יעזור לך לנצל אותו בצורה מיטבית. אל תתפשרו על פחות.

בעלי עסקים?

נמאס לכם לדשדש? בא לכם לעבוד חכם ויעיל ותכלס להגדיל הכנסות?

אנחנו יודעים, אתם מאבדים יד ורגל בכל הנוגע לשיווק ומכירות בעסק שלכם. אתם מבזבזים זמן על משימות חזרתיות ועסוקים בכיבוי שרפות.  בארכיטק אתם תלמדו כיצד לשלוט בנתוני העסק על כל רבדיו, לשפר את השיווק, המכירות ושירות הלקוחות בלי מאמץ ותכלס להרוויח יותר בסוף החודש.

טייסים אוטומטיים – כבר הזכרנו?!

מחפשים מקצוע חדש?

רוצים לעסוק במקצוע מבוקש, ריווחי ומרתק בשוק צומח?

בארכיטק אנחנו מלמדים איך להפוך לאנשי אוטומציה מאפס גם ללא ידע מקדים. אז אם אתם מרגישים שאוטומציות זה תחום שמדבר אליכם ואתם רוצים להשקיע את החודשים הבאים כדי לפתח קריירה במקצוע של העתיד ובתחום סופר מבוקש – יש לנו על מה לדבר.

משווקים ואנשי דיגיטל?

אם אתם רעבים להמרות גבוהות ויודעים ש-DATA טובה היא שם המשחק- מקומכם איתנו.

אתם מקימים קמפיין מטורף, מביאים ים לידים אבל איכשהו לא ממש יודעים להצביע על מה עובד יותר ומה פחות . אחרי זה עוד מצפים מכם לעשות אופטימיזציה ולקבל החלטות… על סמך מה בעצם?!

בארכיטק תלמדו לבצע אינטגרציות יעילות בין מערכות, לאיסוף DATA אוטומטי, לחמם לידים, צ’אט בוטים, CRM, גוגל דאטה סטודיו, אוטומציות מייל, UTMS, מספרי מעקב, ניהול צוותים ואני יכול להמשיך עוד שעות ..

הגיע הזמן להשיג בידול משמעותי על פני המתחרים בשוק.

חיילים משוחררים?

אנחנו יודעים, השתחררתם לא מזמן אתם מתלבטים מה ללמוד, פחות קורץ לכם אונבריסטיה עכשיו כי אתם אנשים של תכלס. אבל לימודי שיווק דיגיטלי, תכנות או אולי עיצוב אחד מהם תפס לכם את העין. 

בא לכם להיות עם מקצוע תוך כמה חודשים, ללמוד מהבית, לעבוד מכל מקום בעולם ולהתפרנס בכבוד נכון? – לא נרבה במילים, את כל מה שתיארתי עכשיו תקבלו רק אם תעסקו באוטומציה עסקית.
תחום חדש ולא רווי במתחרים , צומח , מרתק ומאתגר עם פוטנציאל הכנסה אדיר! וגם יש לכם מלגה של 1,700 ש”ח אז אל תהיו פראיירים! 

בונה אתרים?

להשיג בידול בעולם בניית האתרים ב-2024 זו משימה שקל ליפול בה. עם ארכיטק אתם מציעים ללקוח שדרוג משמעותי של השירות: לא רק בנייה של אתר אלה מעטפת שלמה שכוללת הטמעת כלי מעקב, אוטומציות לייעול תהליכים והגדלת מכירות, מערכת ניהול שמתממשקת לאתר ועוד! הלקוחות שלכם יעופו על זה.

בשנת 2024 בניית אתרים או בניית אתרים+אוטומציה
 עושה את ההבדל בין בונה אתרים ‘ככה’ לבונה אתרים מבוקש.

יועצי ארכיטק
מחכים במיוחד לך
השאירו פרטים ויועץ אוטומציה יחזור אליכם בהקדם.