פרק 15: מערכת Pipedrive

סיכום עיקרי הפרק:
בפרק זה הכרנו את Pipedrive, מערכת CRM מתקדמת לניהול תהליכי מכירה ולידים. המערכת מציעה אפשרויות מעקב ממושך אחר ההתקשרות של המשתמש במגוון אינטראקציות, משלב הליד עד לשלב סגירת העסקה וניהול הלקוח עצמו במודל פייפליין. המערכת מאפשרת ניהול שוטף של משימות, יעדים ומטרות, פגישות, ניהול יומנים, תקשורת רב ערוצית ( מייל/ SNS ) מתוך המערכת, דאשבורדים מובנים מראש לאנליזה ועוד , בקיצור - כל פעילות שקשורה לתהליך המכירה והתקשרות עם הלקוח.

המערכת מתאימה במיוחד לעסקים עם תהליכי מכירה ארוכים ו/או ללקוחות מתמשכים ולא חד פעמיים וכן, גם מעניקה אפשרויות מדהימות לעסקים שתהליך המכירה שלהם כולל מעורבות של מס' מחלקות. במהלך הפרק עברנו על מושגים מרכזיים ב-Pipedrive, סקרנו את כל המערכת מ- את ועד ת, סקרנו את היתרונות והחסרות של המערכת והסברנו לאיזה סוג עסקים היא מתאימה. בנוסף בסיכומי השיעורים תוכלו להנות מ- "מילון" שהכנו על כל הפיצ'רים במערכת מחול לקטגוריות וכלל הסברים.

 

נקודות מפתח:

- מערכת - Pipedrive היא מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות ומכירות המציעה מעטפת מאוד גדולה לניהול שיח שוטף עם ליד לאורך כל שלבי המכירה.


-המערכת מאפשרת ניהול פעילויות כמו פגישות ושיחות, ניהול יומנים, ומעקב אחר כל תהליך המכירה באמצעות Pipeline.


- מתאימה בעיקר לתהליכי מכירה ארוכים ו/או של לקוחות מתמשכים ומעניקה אפשריות מדהימות לעסקים שתהליך המכירה שלהם מערב מס' מחלקות

- המערכת יקרה יחסית ביחס למערכות אחרות ומתאימה יותר לארגונים גדולים

שאלות לחשיבה:
- מדוע המבנה של מערכת Pipedrive פחות מתאים למכירות קצרות ( בד"כ מכירות טלפוניות ) ויותר מתאים לחברות וארגונים שתהליכי המכירה שלהם ארוכים ומורכבים? שתפו את התשובות שלכם בקהילת הבוגרים ועוררו דיון בנושא!

- אחת היתרונות הגדולים ב- Pipedrive היא שהיא מציעה התקשרות עם לקוחות מתוך ה-CRM (כולל תיעוד בכרטיס לקוח ), מדוע הפיצ'ר הזה כלכך חשוב בתהליכי מכירה ארוכים? שתפו את התשובות שלכם בקהילת הבוגרים ועוררו דיון בנושא!

- האם איירטייבל הם מערכת שמתחררה בפייפדרייב?
שתפו את התשובות שלכם בקהילת הבוגרים ועוררו דיון בנושא!

קישורים שימושיים:

לינק ישיר למערכת פייפדרייב: https://www.pipedrive.com/   

לינק ישיר לתמחור של מערכת פייפדרייב:  https://www.pipedrive.com/en/pricing





שיעורי בית:

שלב 1: פתיחת חשבון ב-Pipedrive והתנסות ראשונית:

פתחו חשבון ב-Pipedrive והכירו את הממשק. עברו על הפיצ'רים הבסיסיים כמו ניהול לידים, הוספת עסקאות, והקצאת פעילויות ליומן, עבדו בצמוד להדרכות הרלוונטיות בפרק, בשלב זה אני ממליץ לעבוד עם 2 מסכים , אחד לצפות אחד לתרגל. ( אם צצות לכם שאלות- כהרגלנו, הרגישו בנוח לעלות בקבוצת הבוגרים )

שלב 2: יצירת Pipeline מותאם אישית:

צרו Pipeline מותאם אישית עם שלבים שונים שמייצגים את תהליך המכירה שלכם (למשל: קבלת ליד, שליחת הצעת מחיר, סגירת עסקה).הוסיפו לידים פיקטיביים ונסו להעביר אותם בין השלבים השונים ב-Pipeline תוך כדי התקדמות.

 

שלב 3: תזמון וניהול פעילויות:

הוסיפו פעילויות ( משימות ) (שיחות טלפון, פגישות, או שליחת מיילים) לכל ליד שיצרתם.

ודאו שכל פעילות (משימה)  מתוזמנת ביומן ונשמרת במערכת Pipedrive.

 

שלב 4: יצירת דוחות בסיסיים:

צרו דוח בסיסי שמציג את מצב העסקאות שלכם ב-Pipeline: כמה עסקאות פתוחות בכל שלב, כמה נסגרו בהצלחה. עברו על הדוח וקבלו תובנות ראשוניות על הביצועים.

המיומנות שלי
שלב 1 מתוך 2 75%

לאן לשלוח את הקורס
" דוחות אוטומטיים"?

מנהל.ת בחברה?

באמצעות לימודי אוטומציה עסקית, תוכלו לשפר את כל התהליכים בארגון שלכם, משיווק ומכירות ועד לשירות לקוחות וניהול פרויקטים. זה לא רק חוסך זמן יקר, אלא גם מפחית טעויות אנוש, מפחית תלות בעובדים ומגביר את היעילות.

תדמיינו שאתם שולטים בנתוני הארגון בצורה מיטבית, משתמשים בכלי מעקב אוטומציות מתקדמות ומערכות ניהול. כך תוכלו להוביל את הארגון שלכם להצלחה משמעותית יותר, עם תוצאות ברורות בסוף כל חודש.

הזמן שלך חשוב, והידע באוטומציה יעזור לך לנצל אותו בצורה מיטבית. אל תתפשרו על פחות.

בעלי עסקים?

נמאס לכם לדשדש? בא לכם לעבוד חכם ויעיל ותכלס להגדיל הכנסות?

אנחנו יודעים, אתם מאבדים יד ורגל בכל הנוגע לשיווק ומכירות בעסק שלכם. אתם מבזבזים זמן על משימות חזרתיות ועסוקים בכיבוי שרפות.  בארכיטק אתם תלמדו כיצד לשלוט בנתוני העסק על כל רבדיו, לשפר את השיווק, המכירות ושירות הלקוחות בלי מאמץ ותכלס להרוויח יותר בסוף החודש.

טייסים אוטומטיים – כבר הזכרנו?!

מחפשים מקצוע חדש?

רוצים לעסוק במקצוע מבוקש, ריווחי ומרתק בשוק צומח?

בארכיטק אנחנו מלמדים איך להפוך לאנשי אוטומציה מאפס גם ללא ידע מקדים. אז אם אתם מרגישים שאוטומציות זה תחום שמדבר אליכם ואתם רוצים להשקיע את החודשים הבאים כדי לפתח קריירה במקצוע של העתיד ובתחום סופר מבוקש – יש לנו על מה לדבר.

משווקים ואנשי דיגיטל?

אם אתם רעבים להמרות גבוהות ויודעים ש-DATA טובה היא שם המשחק- מקומכם איתנו.

אתם מקימים קמפיין מטורף, מביאים ים לידים אבל איכשהו לא ממש יודעים להצביע על מה עובד יותר ומה פחות . אחרי זה עוד מצפים מכם לעשות אופטימיזציה ולקבל החלטות… על סמך מה בעצם?!

בארכיטק תלמדו לבצע אינטגרציות יעילות בין מערכות, לאיסוף DATA אוטומטי, לחמם לידים, צ’אט בוטים, CRM, גוגל דאטה סטודיו, אוטומציות מייל, UTMS, מספרי מעקב, ניהול צוותים ואני יכול להמשיך עוד שעות ..

הגיע הזמן להשיג בידול משמעותי על פני המתחרים בשוק.

חיילים משוחררים?

אנחנו יודעים, השתחררתם לא מזמן אתם מתלבטים מה ללמוד, פחות קורץ לכם אונבריסטיה עכשיו כי אתם אנשים של תכלס. אבל לימודי שיווק דיגיטלי, תכנות או אולי עיצוב אחד מהם תפס לכם את העין. 

בא לכם להיות עם מקצוע תוך כמה חודשים, ללמוד מהבית, לעבוד מכל מקום בעולם ולהתפרנס בכבוד נכון? – לא נרבה במילים, את כל מה שתיארתי עכשיו תקבלו רק אם תעסקו באוטומציה עסקית.
תחום חדש ולא רווי במתחרים , צומח , מרתק ומאתגר עם פוטנציאל הכנסה אדיר! וגם יש לכם מלגה של 1,700 ש”ח אז אל תהיו פראיירים! 

בונה אתרים?

להשיג בידול בעולם בניית האתרים ב-2024 זו משימה שקל ליפול בה. עם ארכיטק אתם מציעים ללקוח שדרוג משמעותי של השירות: לא רק בנייה של אתר אלה מעטפת שלמה שכוללת הטמעת כלי מעקב, אוטומציות לייעול תהליכים והגדלת מכירות, מערכת ניהול שמתממשקת לאתר ועוד! הלקוחות שלכם יעופו על זה.

בשנת 2024 בניית אתרים או בניית אתרים+אוטומציה
 עושה את ההבדל בין בונה אתרים ‘ככה’ לבונה אתרים מבוקש.

יועצי ארכיטק
מחכים במיוחד לך
השאירו פרטים ויועץ אוטומציה יחזור אליכם בהקדם.