סיכום פרק 10 מבוא לצ'אט בוטים - ואוטומציות צ'אט
סיכום עיקרי הפרק:
צ'אטבוטים הם כלים אוטומטיים המאפשרים לעסקים לתקשר עם לקוחות בצורה אפקטיבית, מהירה וממוקדת, בכל ערוצי התקשורת הקיימים, כגון WhatsApp, Instagram, Facebook, Telegram, ו-Web. הם עובדים סביב השעון, מספקים מענה מיידי, ומסייעים בשירות לקוחות, חימום לידים, מכירות, ואף מתפקדים ככלי עזר אישי. היתרונות של צ'אטבוטים כוללים זמינות 24/7, שיפור המקצועיות, ותמיכה במתן שירות גבוה, מה שהופך אותם לכלי עסקי חיוני המוסיף ערך משמעותי לעסק.
שאלות לחשיבה:
- איך תוכלו לשלב צ'אטבוטים בתהליכי השירות והמכירות בעסק שלכם/ במקום העבודה שלכם כדי לחסוך זמן וכוח אדם?
- תחשבו על כך שאתם יכולים לבנות צ'אטבוט שמחובר למערכות הניהול שלכם ( CRM, ניהול משימות וכו') והוא מהווה כעוזר אישי שלכם, לפתיחה וסגירה של משימות, עדכוני סטטוסים, עדכונים על משימות וכו'
תחשבו עכשיו כמה צ'אטבוט כזה היה עוזר לכם?
לינקים שימושיים:
ManyChat - מערכת לבניית צ'אטבוטים
Chatfuel - פלטפורמה לבניית צ'אטבוטים
וואטסאפ API רשמי או לא רשמי – סקירה מקיפה
דוקומנטציה של WhatsApp API
שיעורי בית:
בניית אפיון ותרשים זרימה לצ'אטבוט:
בנו תרשים זרימה עבור צ'אטבוט לחימום לידים (לדוגמה: ברוכים הבאים, המלצות, שאלות לחימום הליד ועוד). השתמשו במערכת MIRO / קאנבה כדי לבנות את המסלול על הנייר בלבד בשלב זה. שתפו את התרשים זרימה שלכם בקבוצת הבוגרים לקבלת פידבק.