תחום האוטומציות העסקיות כבר מזמן אינו המלצה, מדובר בשירות חובה עבור עסקים שמעוניינים לבלוט בנוף ולייעל תהליכים בעסק במטרה לחסוך זמן ומשאבים.
אם אתם מתכננים קריירה באוטומציה עסקית או שאתם רוצים להגדיל את סל השירותים המוצע ללקוחותיכם ואתם שואלים את עצמכם מה גובה השכר בתחום ולאן ניתן לשאוף, לאור הניסיון שלנו בתחום וההיכרות עם השוק אנחנו יכולים לנקוט עמדה נחרצת ולומר שהתחום הזה מבוקש מאוד ובהתאם גם ריווחי בהחלט אבל כמו בכל תחום, ככל שאתה טוב יותר תקבל יותר, אין חוכמות. אז מה השכר של מיישמי אוטומציות עסקית ומדוע התחום הזה כל כך מבוקש? מספיק עם הספקולציות. כאן בהמשך: נתונים מדויקים.
אוטו-מה? ציה!
במילים פשוטות תחום האוטומציה העסקית עוסק ביישום אינטגרציות בין מערכות במטרה לייעל
ולשדרג תהליכים בתחום השיווק, מכירות, שירות לקוחות ואדמיניסטרציה בעסק. אוטומציה עוסקת בהמרת מגוון תהליכים ידניים לאוטומטיים תוך חיסכון של זמן, כסף ועובדים וכמעט תמיד תהליכי אוטומציה חכמים יגדילו לחברה את ההכנסות ואת שורת הרווח הסופית!
מממ… נשמע מעניין. כמה אפשר להרוויח מזה?
כמה מרוויח מיישם אוטומציה?
אנשי אוטומציה עסקית מבוקשים מאוד בתחום העסקי. רוב המשרות בתחום הן כעצמאיים כאשר המחיר לשעת עבודה של מיישם אוטומציה עסקית נע בין 250-500 ש”ח לשעה לא כולל מע”מ. אבל כאן, כמו בהייטק, השמים הם הגבול, וככל שתביאו ערך גבוה יותר לעסקים ותשפרו את רמת ההמרות שלהם כולל חיסכון של כוח אדם וזמן – תוכלו לדרוש יותר ולקבל יותר.
להיות מבוקש בתחום חדש ופופולרי
יותר ויותר חברות ועסקים מבינים את הצורך בהטמעת מערכות אוטומציה והמרת תהליכים ידניים לתהליכים אוטומטיים. ייעול תהליכים עסקיים בעולם תחרותי, מהיר וקשוח הוא מאסט ואוטומציה היא האפשרות שלהם לחסוך בזמן ובמשאבי אנוש כדי להגדיל את הרווחיות בעסק.
בניגוד לתחומים משיקים שכבר רוויים עד תום, תחום האוטומציות העסקיות והשווקיות עוד לא מוצה בעולם הדיגיטל ושחקנים חדשים בתחום מבוקשים מאוד בקרב בעלי עסקים.
מסיבה זו, יכול מיישם אוטומציה טוב לדרוש סכומים גבוהים על כל שעת עבודה שלו, ומיישם אוטומציה מעולה יכול לדרוש אף מאות שקלים ויותר על כל שעת עבודה כיוון שאין מישהו אחר שיעשה את העבודה במקומו וכשההיצע נמוך המחיר מזנק…
מי יכול להרוויח באוטומציה?
אנשי דיגיטל שרוצים להביא תוצאות
אחד התסכולים עמם מתמודדים דבר יום ביומו אנשי דיגיטל, שיווק וקמפיינרים – הוא תוצאות בלתי מדידות. לעיתים רבות הם יכולים להשקיע באסטרטגיית שיווק, למשוך לידים רבים ואף לגרום להמרות, אבל מכיוון שהנתונים לא נאספו בצורה מסודרת, לא ניתן לשאוב מידע שניתן יהיה לפעול על פיו ולטייב את מערך השיווק להבא.
באמצעות שימוש במערכות אוטומציה ניתן למדוד ולאסוף את כל הנתונים בקמפיינים השונים מכל ערוצי השיווק ולהקים DATA מסודרת של כל הנתונים באמצעותה תהיה אפשרות למקסם את השיווק, להעלות משמעותית את כמות הלידים ולחמם אותם עד לרכישה בסופו של דבר ואף לרכישות חוזרות. אנשי דיגיטל שרוצים לעשות יותר כסף יכולים להשתמש באוטומציות כדי להציע שירות ממוקד ואיכותי הרבה יותר.
בנוסף, אנשי דיגיטל שמחזיקים בידע וביכולות של יישום אוטומציות ואינטגרציות בין מערכות יוכלו
לפעול לבניית מסעות לקוח רב ערוציים המאפשרים קשר פרסונלי בזמן אמת עם הלקוחות וכך
למקסם את הטראפיק שהם מביאים לאתר או לנציגי המכירות של לקוחותיהם.
בוני אתרים שרוצים להשיג בידול בשוק מוצף
שוק בוני האתרים עמוס עד לעייפה באנשי מקצוע שמעידים על עצמם שהם הטובים ביותר בשוק. תוכלו להיות באמת הטובים ביותר בשוק אם תציעו ללקוח על הדרך, תוך כדי בניית האתר גם שימוש במערכות אוטומציה ובמנגנונים אוטומטיים לשיפור חווית הלקוח, העלאת אחוזי ההמרה באתר, טכנולוגיות מעקב ומדידה של פעולות משתמשים באתר שיובילו בסוף להגדלת המרות ושורת הרווח הסופית של לקוחותיכם – זו סיבה מספיק טובה כדי שהלקוחות ירצו דווקא אתכם על פני בוני אתרים שלא התקדמו לעולם האוטומציות.
אנשי הייטק שמעוניינים להשיג ביטחון כלכלי בעזרת הכנסה נוספת.
גם עולם ההייטק מחפש את החבר’ה שמציעים יתרון נוסף על פני אחרים בשוק. באמצעות ידע באוטומציות יכולים שכירים בהייטק למקסם את השירות אותו הם נותנים ולהתקדם בסולם ההיררכי בארגון ולעשות כסף מהצד.
בנוסף, אנשי מחשבים בחברות סטרטאפ מחפשים קרקע יציבה בשוק רעוע בו האדמה רועדת מתחת לרגליים ועידן של שפל עלול לפלוט אותם אל מחוץ לשוק התעסוקה. אוטומציה עסקית ושיווקית היא תחום מבוקש המהווה עוגן לאנשי הייטק כיום שיכולים לנצל את הידע הטכנולוגי שלהם וליהנות ממשרה בעלת אופי פרוייקטלי ובעל פוטנציאל רווח גבוה.
חבר’ה עם יכולות גבוהות והרבה אמביציה לרכישת מקצוע סופר מבוקש וריווחי
למעשה, גם אנשים ללא ידע בעולם התכנות והקוד יכולים להגיש שירותי אוטומציה. בעולם ה-NO CODE AUTOMATION יכולים להשתלב גם אנשים שמעולם לא למדו מחשבים. בקורס אוטומציה טוב תוכלו ללמוד הכל מאפס. מדובר בתחום נגיש הכולל מערכות ידידותיות מאוד למשתמש כך שבאמת אין שום צורך לדעת לכתוב קוד. אם יש לכם את זה, תוכלו להרוויח יפה מאוד גם ללא רזומה של מתכנתים.
איך אוטומציה עסקית מייעלת תהליכים בעסק?
את התועלות אותן מציעה אוטומציה בעסק נחלק ל-2 מחלקות עיקריות הקיימות בכל עסק: שיווק וניהול אדמיניסטרטיבי:
אוטומציה בתהליכי שיווק ומכירות | אוטומציה בתהליכי אדמיניסטרציה ותפעול |
אפשרות למשיכה אוטומטית של כל הפניות מערוצי הפרסום השונים למערכת CRM אחת. | ניהול מערך פגישות מול לקוחות ללא צורך במזכירה, כולל שליחת תזכורת ללקוח מספר שעות לפני הפגישה, בקשה לאישור הגעה ושליחת קישור לוויז עם כתובת מיקום הפגישה המאפשרים לוודא שהלקוח יגיע בזמן ללא שירותי מזכירות אנושיים. |
בניית צ’אט בוטים חכמים שיעבדו עבור מטרות העסק לאורך כל היממה. | מקסום תהליך הרכישה באתרי איקומרס ושמירה על קשר עם הלקוח לאורך התהליך ולאחריו: כולל מסך ברוכים הבאים, תגובה בזמן נטישת עגלה, תגובה לאחר רכישה, תשלום, סקר שביעות רצון, הצגת סטטוס הזמנה ושילוח ועוד. |
אפשרות לבניית דאטה-בייס עוצמתי לצורך בניית קמפיינים ודיוורור מדויק לקהלי יעד ממוקדים על מנת לטייב את מערך השיווק. | בניית תהליכי ON-BOARDING: חלוקה של משימות מול העובדים בהתאם ללו”ז, ביצוע הזמנות מול הספקים, עדכוני לקוח לפי קצב התקדמות העבודה, שיתוף של חומרים, מעקב אחרי התפוקה ועדכונים אוטומטיים לגבי סטטוס ההזמנות. |
ביצוע פולו-אפ אוטומטי ללקוח לחיסכון משמעותי בזמן וכוח אדם. | איסוף כל החשבוניות מהמייל ותיוק בקבצים רלוונטיים בצורה מסודרת כאשר בתאריך קבוע כל המסמכים הנדרשים יועברו לרואה החשבון בצורה אוטומטית. |
בניית דשבורד אנליסט לאיסוף נתונים מכל ערוצי המידע המשקפים את רמת יעילות השיווק בעסק ומתעדים את אופי שימור הלקוחות, היקף מכירות, סך נטישות, עסקאות שבוצעו ועוד. | |
ביצוע היזון חוזר – החזרת המידע שנאסף על הלידים – לערוצי הפרסום על מנת לאלף את האלגוריתם למיקוד הפרסום מול פרסונות בעלות פרופיל מתאים במדויק ללקוח רוכש של העסק. |
מעוניינים להיכנס לעולמות האוטומציה ולעבוד בהייטק? מוזמנים ליצור אתנו קשר
שאלות ותשובות בנושא אוטומציה שכר
טווח המחיר לשעת עבודה של מיישם אוטומציה נע בין 250 ש”ח ל-400 ש”ח + מע”מ. עם זאת, מקצוענים לוקחים יותר בהתאם לערך הגבוה אותו הם מביאים ללקוח.
- אנשי דיגיטל שמביאים ללקוחות שלהם ערך גבוה יותר המתבטא בשיווק מדויק יותר וממילא – שיפור ברמת ההמרות.
- בוני אתרים שמציעים ערך מוסף בתחום תחרותי.
- שכירים בתחום ההייטק שמציעים יתרון על פני אחרים בשוק, מייצרים הכנסה נוספת מהצד ומפתחים קריירה יציבה על פני עבודה בסטארטאפים מזדמנים.
אוטומציה מסייעת לעסקים להרוויח יותר בפחות זמן. מסיבה זו, עסקים רבים רואים בה שירות חיוני וממהרים להיעזר בשירותיו של איש אוטומציה על מנת להפוך תהליכים ידניים לאוטומטיים ולהטמיע מערכות שונות במטרה למקסם את יכולות השיווק ושירות הלקוחות. מדובר בתחום שעדיין אינו רווי כמו תחומים אחרים בשוק ולכן רמת התחרותיות בו נמוכה עדיין ומיישמי אוטומציה טובים יכולים לדרוש הרבה על כל שעת עבודה שלהם.